خبر

بازیگر نقش حنانه در سریال لحظه گرگ و میش کیست بیوگرافی و عکس

حنانه در سریال لحظه گرگ و میش کیست

پانیذ برزعلی بازیگر نقش حنانه یا هنانه در سرایل لحظه گرگ و میش بوده که 35 سال سن دارد و متولد  1368 در تهران است جالب است بدانید که خانم پانیذ برزعلی تجربه بازی در سریال تعبیر وارونه یک رویا و فیلم گسل را دارد اما بیشتر شهرت او در نقش حنانه بوده که نقش یک دختر شهرستانی خوزستانی جنگ زده را بازی کرد که به تهران امده بود و پسرعموش مدام مزاحمش میشد.

بازیگر نقش حنانه در سریال لحظه گرگ و میش کیست بیوگرافی و عکس

بیوگرافی پانیذ برزعلی

پانیذ برزعلی در سال 1368 متولد شده است اهل خوزستان است اما تهران بزرگ شده است ولی به لهجه جنوبی تسلط دارد .

خانم برزعلی بازیگری را در سال 1394 آغاز کرد و موفق شد نقش های مهمی را بازی کند که سریال تعبیر وارونه یک رویا و لحظه گرگ و میش از مهمترین تجارب بازیگری این هنرمند است.

سوابق

پانیذ برزعلی بازیگر خوش چهره و جوان ایرانی در سریال لحظه گرگ و میش در نقش حنانه خوهر رضا و دوست یاسمن بازی کرده است. در این سریال در کنار فاطمه گودرزی، شهره سلطانی و المیرا دهقانی ایفای نقش کرده است.

بازیگر نقش حنانه در سریال لحظه گرگ و میش کیست بیوگرافی و عکس

لحظه گرگ و میش یک مجموعهٔ تلویزیونی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی همایون اسعدیان است. نویسندهٔ این مجموعه مونا انوری‌زاده و همایون اسعدیان است و تهیه‌کننده اولیه حسین طاهری بوده‌است.

پانیذ فرد اجتماعی است و در این مورد می گوید: من دوست ندارم فاصله‌ای با مردم داشته‌ باشم .خودم خرید می‌کنم بین مردم می‌چرخم. حرف می‌زنم و با دردهای آنها آشنا می‌شوم. یک هنرپیشه باید جامعه شناس و روانشناس هم باشد تا بتواند نقش‌های متفاوتی را بازی کند و موفق شود.

درخشش در سریال لحظه گرگ و میش

سریال لحظه گرگ و میش را باید به عنوان مهمترین تجربه حرفه ای او عنوان کرد چرا که توانست به شهرت برسد و نقش یک دختر شهرستانی دانشجو را به خوبی ایفا کند بازی که مورد تحسین علاقمندان به تلویزیون قرار گرفت.

برای مشاهده آهنگ های جدید به صفحه نخست سایت مراجعه کنید اینجا را ضربه بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا