خبر

بیوگرافی ویدا افشار همسر پیمان آدیداس و آبراهام +علت خودکشی

ویدا افشار خواننده و بلاگر ایرانی متولد 1381 بوده که در 4 خرداد 1403 بر اثر خوردن قرص برنج خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد اختلاف با همسر دومش آبراهام علت فوت او گزارش شده است.

بیوگرافی ویدا افشار همسر پیمان آدیداس و آبراهام +علت خودکشی

بیوگرافی ویدا افشار

ویدا افشار خواننده دیس لاو و بلاگر متولد ۱۳۸۱ بوده که در ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ بر اثر خوردن قرص برنج خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد او همسر سابق پیمان آدیداس بلاگر فضای مجازی و همسر دوم آبراهام می‌باشد.

همچنین ببینید

علت درگذشت مهرنوش خواننده آهنگ تو که چشمات خیلی قشنگه

,یدا افشار تک فرزند خانواده بود و مادرش خانه‌دار و پدرش فرهنگی بود nر دهه ۹۰ کار موسیقی را آغاز کرد و با خواننده‌های شناخته شده همچون میلاد راستاد همکاری کرد اما بعد از آشنایی با پیمان آدیداس به سمت بلاگری و ساخت ویدیو کلیپ‌ آموزنده و طنز آمد.

او در سن ۱۵ سالگی وارد عرصه خوانندگی شد و موسیقی را دنبال کرد اما به دلیل اینکه رایط برای فعالیت خانم‌ها در عرصه خوانندگی فراهم نبود با پیمان آدیداس وارد رابطه شد و به تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی پرداختند.

بیوگرافی ویدا افشار همسر پیمان آدیداس و آبراهام +علت خودکشی

ماچرای خودکشی

بعد از فوت پیمان آدیداس این دختر به شدت از نظر روحی به هم ریخت و بعد از مدتی با ابراهیم رفیق مشترکشان وارد رابطه شد که گویا رابطه آنها به جدایی ختم شد و در نهایت ویدا تصمیم گرفت با خوردن قرص برنج به زندگی خود خاتمه بدهد.

به گزارش رکنا ؛ طبق گزارشی که به بازپرس موسی رضازاده از شعبه 11 دادسرای ناحیه 27 تهران رسیده است وید ا با شوهر دومش در سفر شمال بودند که اختلاف پیدا می کنند ویدا با تصمیم خطرناکی بعد از رسیدن به خانه اش در شمال تهران سوار بر خودروی تویوتایش به ناصرخسرو می رود و از یک گاریچی می خواهد کمکش کند قرص برنج بخرد تا شوهرش را بترساند ویدا قرص برنج را واقعی می خورد و با حالت تهوع و درد شدید او رابه بیمارستان می رسانند که کار از کار گذشته بود.

برای مشاهده آهنگ های جدید به صفحه نخست سایت مراجعه کنید اینجا را ضربه بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا